Regulamin
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Regulamin określa zasady korzystania ze sprzedaży za pośrednictwem internetu na stronie www.bemisie.pl, zwanej dalej sklepem internetowym prowadzonego przez Delta Line s.c. z siedzibą w Warszawie, ul. Okrętowa 95 posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 522-296-79-81, zwanej dalej sprzedawcą, pomiędzy składającym zamówienie zwanym dalej Kupującym.
-
Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
-
Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w sklepie internetowym www.bemisie.pl/ portalu aukcyjnym Allegro.pl. Użyte w niniejszym regulaminie określenia Kupujący oraz Klient są synonimami.
-
Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez www.bemisie.pl jest obowiązany zapoznać się z regulaminem.
II. PRZEDMIOT SPRZEDAŻY
-
Przedmiotem sprzedaży są produkty oferowane w sklepie internetowym www.bemisie.pl oraz na portalu aukcyjnym Allegro.pl
-
Wszystkie produkty sprzedawane są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do oferowania produktów wyprzedażowych, które będą stosownie oznaczone i opisane.
-
Sprzedawca dokonuje bieżącej aktualizacji oferty prezentowanych produktów na stronie internetowej oraz portalu aukcyjnym Allegro.pl
III. ZAPŁATA CENY
-
Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym www.bemisie.pl/ Allegro.pl, wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Cena produktu nie obejmuje kosztu wysyłki - który jest podany odrębnie
-
Ceny w sklepie stacjonarnym nie różnią się od cen prezentowanych na stronie internetowej oraz portalu aukcyjnym Allegro.pl
-
Klient dokonuje zakupu towaru według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy skutecznie złożonych zamówień.
-
Płatność za realizację zamówienia może być dokonywana w jeden z poniższych sposobów:
-
przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata),
-
poprzez serwis PayPal – po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu PayPal (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.)
-
za pobraniem, gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera,
-
gotówką, kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu.
-
-
Sprzedawca może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Delta Line s.c..
-
W przypadku wybrania płatności przelewem lub przez system PayU, Klient powinien uiścić cenę niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni.
- Wraz z towarem wydawane są faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków w terminie 7 dni.
III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową www.bemisie.pl.
-
Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
-
Kupujący może dokonać zakupu bez rejestracji konta lub z dokonaniem rejestracji w Sklepie z wykorzystaniem danych dostępowych Użytkownika (login i hasło) przypisanych do konta w Allegro.
-
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma, na podany adres e-mail, link strony internetowej służący do aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu, a także podgląd dokonanego zamówienia.
-
Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
-
Dokonując rejestracji konta użytkownika Klient:
-
wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie Delta Line s.c. i przetwarzanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883). Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu: realizacji umowy przez Sprzedającego, informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy www.bemisie.pl,
-
powinien zaakceptować postanowienia Regulaminu sprzedaży sklepu internetowego www.bemisie.pl
-
może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i nowościach.
-
-
Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, choć konieczne do realizacji umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
-
Przed złożeniem zamówienia, Kupujący umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Klientowi segregację wybranych towarów przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów Kupującym może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów lub usuwanie ich z koszyka.
-
Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu, Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia:
-
adresu dostawy,
-
sposobu dostawy,
-
sposobu dokonania płatności za towar/usługę.
-
-
Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Klienta Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Kupującego.
-
Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Użytkownikowi informację. Potwierdzenie zawarcia umowy przesłane zostanie Klientowi na adres e-mail wskazany przez Klienta zgodnie z punktem 5 niniejszego rozdziału Regulaminu.
- Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 7 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.
IV. DOSTAWA
-
Dostawa produktów zamówionych w sklepie internetowym oraz portalu aukcyjnym Allegro.pl następuje na adres wskazany przez Klienta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem przewoźnika dostępnego w toku składania zamówienia.
- Czas dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostarczenia.
- Przy każdym produkcie dostępnym w sklepie, w okienku "Dostępność produktu", obok aktualnego stanu magazynowego, pojawia się także informacja o przewidzianym czasie wysyłki towaru.
- Jeżeli nie ustalono inaczej, Delta Line s.c., wydaje towar nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy.
-
Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Kupującego i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona.
-
W wypadku gdy Sprzedawca nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta, może, zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem konsumenta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sprzedawcy.
- W przypadku dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej odbiór jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń produktów mogących mieć związek z dostawą, w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Delta Line s.c. zaleca się ich zgłoszenie w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem www.reklamacje.bemisie.pl (reklamacja) oraz bezpośrednio w firmie kurierskiej, sporządzając protokół szkody. Jakiekolwiek uszkodzenia produktu mogące mieć również związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.)
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument który zawarł umowę na odległość poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od wydania rzeczy odstąpić od niej bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Klient może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie-formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 w/w ustawy.
- Delta Line s.c. umożliwia złożenie oświadczenia także drogą elektroniczną, wypełniając formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie internetowej www.bemisie.pl, co pozwoli na przydzielenie klientowi indywidualnego numeru w celu szybkiej identyfikacji przesyłki. Numer powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru nie stanowi przeszkody w zwrocie produktu.
- Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Produkty dostępne w sklepie internetowym oraz portalu aukcyjnym Allegro.pl, posiada kolorowe, ochronne opakowania zabezpieczające produkt. Zaleca się nie uszkadzać (rozrywać) opakowania przez okres 14 dni od doręczenia produktu.
- Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
VI. REKLAMACJE
- Konsumentowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji.
- Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. „o prawach konsumenta".
- W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wypełnił elektroniczny formularz znajdujący się na stronie internetowej www.reklamacje.bemisie.pl co pozwoli na przyśpieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po wypełnieniu elektronicznego formularza, Klient otrzymuje zwrotnie komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez Sprzedającego.
- Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego oraz numer zgłoszenia serwisowego.
- Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
- W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysłał produkt bezpośrednio na adres:
"Obsługa Zwrotów Bemisie" ul Sienkiewicza 100B 05-082 Stare Babice. - Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną ze szczególnym uwzględnieniem oznaczenia przesyłki numerem zgłoszenia serwisowego. Sprawny przebieg procedury reklamacyjnej, jest uzależniony od prawidłowego i widocznego oznaczenia przesyłki numerem. Jego brak uniemożliwia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i znacznie opóźnia rozpatrzenie sprawy.
- Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Delta Line s.c. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe. Towar powinien zawierać oryginale opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
- Pokwitowanie wydawane Klientowi w salonie przy przyjmowaniu sprzętu do serwisu firmy Delta Line s.c. jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru sprzętu bez sprawdzania danych odbierającego.
- Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzętu w terminie 15 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
- Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. GWARANCJA
- Delta Line s.c. może udzielić Nabywcy towaru pisemnej gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres gwarancyjny to 2 lata liczony od daty zakupu sprzętu.
- Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji Sprzedającego wymiana lub zwrot ceny.
- Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabytych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Delta Line s.c., a Klientami.
- Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski.
- Uprawnienia Nabywcy towaru z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Delta Line s.c.; jakiegokolwiek urazu mechanicznego,w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.
-
Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi (w tym osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą) będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu, w tym dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. W odniesieniu do danych osobowych Użytkowników dokonujących rejestracji w Sklepie z wykorzystaniem danych dostępowych pochodzących z Allegro lub dokonujących w Sklepie zakupu towarów lub usług z wykorzystaniem danych dostępowych pochodzących z PayU, Sprzedawca otrzymuje te dane – odpowiednio - od Grupy Allegro lub PayU, za zgodą Użytkowników oraz w zakresie niezbędnym do realizacji przez Sprzedawcę celów wskazanych powyżej. Przetwarzanie zbieranych danych odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Użytkownika swoich danych osobowych jest dobrowolne.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu www.bemisie.pl są przetwarzane przez Delta Line s.c z siedzibą w Warszawie, przy ul. Okrętowej 95.
- Powierzone dane osobowe są wykorzystywane w celu:
- realizacji umowy,
- w przypadku założenia konta, w celu świadczenia usług drogą elektroniczną,
- jeżeli klient wyrazi na to zgodę, w celach marketingowych prowadzonych przez Delta Line s.c.
- Kupujący podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić Delta Line s.c. realizację umowy w należyty sposób.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Klient ma prawo m.in. do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub trwałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia na stronie www.bemisie.pl w zakładce "twoje konto" - jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Powierzone dane osobowe sa przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu internetowego.
-
Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W przypadku zawierania Umów, o których mowa w punkcie poprzedzającym , po wejściu w życie zmienionego Regulaminu, Nabywca zostanie poproszony o akceptację nowego Regulaminu.
-
W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się z serwisu www.bemisie.pl z zastrzeżeniem, że Użytkownik uczestniczy w rozpoczętych przed rozwiązaniem umowy transakcjach na zasadach regulaminu obowiązującego w dacie ich rozpoczęcia.
- Regulamin sklepu internetowego nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw klientów wynikajacych z ustawy z dnia 23 kwietania 1964 Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz.U.2014.827).
- Delta Line s.c. w kontaktach z klientem, korzysta z urządzeń służących do porozumiewania sie na odległość (e-mail, telefon, serwis reklamacyjny www.reklamacje.bemisie.pl )